Alanya Kargıcak’taki orman yangınına ilk tepki Ümit Özdağ’dan

19.09.2025 14:26 Alaiye 197 görüntülenme
Bizi destekleyen linkler için tıklayın,

Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ, Alanya Kargıcak’ta çıkan orman yangınına kayıtsız kalmayan ilk siyasetçilerden oldu. Özdağ, yangının kısa sürede yerleşim yerlerine kadar ulaştığını belirterek aylardır süren orman yangınlarına rağmen Türkiye’de hâlen bir söndürme filosu kurulmamış olmasını eleştirdi.

Özdağ, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Geçmiş olsun Alanya! Alanya’ya, Çanakkale’ye, Bursa’ya, Tekirdağ’a ve tüm Türkiye’ye söz veriyorum. Türkiye yeniden yemyeşil bir cennete dönecek. Türkiye’nin ağacını, ormanını, suyunu, toprağını koruyacağız. Az kaldı” ifadelerini kullandı.

Haber: Mustafa Çakar

Reklam

Yorum Yap